Home Transportatori Feroviar Trenuri mai dese la Aeroportul Otopeni
Feroviar

Trenuri mai dese la Aeroportul Otopeni

192

Vom avea trenuri mai dese la Aeroportul Otopeni. CFR Infrastructură a lansat o nouă licitație pentru lucrări de dublare parțială a liniei Pajura – Mogoșoaia pe Magistrala 700 București – Urziceni. O investiție care va permite o cadență a trenurilor la interval de 30 de minute, față de cele 40 de minute din prezent.

La prima licitație lansată în iulie, oferta San ElectroTerm-GDO Mov a fost descalificată, fiind considerată neconformă/inacceptabilă, potrivit datelor din SEAP. GDO Mov este firma din Baia Mare care a câștigat contractul pentru modernizarea Gării de Nord din București, dar CNSC a decis admiterea contestațiilor Erbasu și CMA Construct. ElectroTerm Grup este o firmă din Brăila cu 72 de angajați și o cifră de afaceri de 17 milioane lei în 2022.

A doua licitație a CFR Infrastructură (prin Regionala București) a fost publicată luni, 9 octombrie, tot cu valoarea de 6,5 milioane lei. „Obiectivul principal al lucrărilor de semnalizare și dublare parțială a liniei de cale ferată pe relația Hm Pajura – Mogoșoaia este sporirea capacității de circulație a trenurilor între Gara de Nord – Aeroport (și retur), prin introducerea unei noi diagonale CF (2 aparate de cale) în zona km 8+800 – 8+900 și lucrări de instalații de semnalizare pe liniile CF 301K (Post Giulești – Mogoșoaia) și linia 700 (Pajura – Mogoșoaia).

Principalele lucrări de semnalizare care se vor executa în cadrul acestui contract sunt: introducerea a 6 circuite de cale pe linia CF 301K și linia 700, 4 stâlpi de semnalizare (km 8+651, km 8+451, 9+084, km 10+636), 2 electromecanisme de macaz, montarea de încălzitoare pe aparatele de cale, realizarea rețelei de cablaj pentru echipamentele nou-introduse în cale (cabluri de semnalizare, cabluri pentru alimentare a semnalelor, dulapurilor de bloc, adaptarea dependințelor pentru noua configurație), montarea de dulapuri pentru echipementele de semnalizare, lucrări de relocare, modificare, respectiv demontare din cale a vechilor instalații CF și reconfigurarea instalațiilor din stația Mogoșoaia”, a transmis CFR Infrastructura.

Lucrările pentru dublarea parțială a liniei și introducerea de macaz durează 7 luni, potrivit secretarului de stat în ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

FeroviarNoutati

Calea ferată Predeal – Brașov

Durata execuției lucrărilor de modernizare a secțiunii Predeal – Brașov va fi...

FeroviarNoutati

Se deschid ofertele în cadrul licitaţiei privind mersul cadenţat în jurul şi între marile oraşe

Şedinţa Comisiei de evaluare, desemnată în cadrul licitaţiei privind achiziţia serviciului “Îmbunătăţirea...

FeroviarNoutati

Trenul de lux de înaltă tehnologie din Europa

GoldenPass Express nu este doar unul dintre cele mai pitorești trenuri din...

FeroviarNoutati

Cine va opera noile trenuri electrice cumpărate de ARF

Bursa Română de Mărfuri (BRM) a demarat organizarea licitaţiilor privind achiziţia de...