Societatea de Transport București (STB) SA a vândut în primele nouă luni ale acestui an 1,76 milioane de abonamente, având cu 251.688 mai mulți abonați față de aceeași perioadă a anului trecut.
Informația a fost făcută publică de viceprimarul Capitalei, Stelian Bujduveanu. Potrivit lui, odată cu creșterea de peste 16% a numărului de abonamente, a scăzut numărul amenzilor.
„O veste și mai bună legată de cifrele STB, în primele nouă luni ale anului, este legată de scăderea numărului de amenzi date pentru neplata călătoriei”, a scris viceprimarul pe pagina proprie de Facebook.
Potrivit lui, digitalizarea plăților și noile funcționalități din aplicațiile STB (InfoTB și YouthTB) au dat rezultate și gradul de conformare a crescut. „Veniturile din activitățile de control au scăzut cu 26,40%, fiind aplicate astfel mai puține amenzi călătorilor”, a explicat viceprimarul.
Dominic Fritz, primarul din Timișoara, și Tufan Ozkan, vicepreședintele Bozankaya, au semnat,...
deCargo & Bus5 septembrie 2024Primăria Municipiului București (PMB) consultă piața în vederea determinării valorii estimate și...
deCargo & Bus2 septembrie 2024MAN Truck&Bus propune echiparea autocarelor și a autobuzelor interurbane cu sistemul inteligent...
deCargo & Bus1 septembrie 2024FlixBus și Christian Tour au anunțat semnarea unui parteneriat prin care agenția...
deCargo & Bus26 iulie 2024
Comentați?