Analiză VTEX România: cum va evolua comerțul online românesc în 2021
Home Logistică Analiză VTEX România: cum va evolua comerțul online românesc în 2021
Logistică

Analiză VTEX România: cum va evolua comerțul online românesc în 2021

84

Analiză VTEX România: cum va evolua comerțul online românesc în 2021.

România traversează o etapă accelerată de digitalizare, cu efecte directe asupra retailului tradițional, care va migra tot mai mult către comerțul online. După un salt de cel puțin 3 ani anul trecut, comerțul online își va continua evoluția și va înregistra o creștere de cel puțin 15% în 2021, oferind o perspectivă optimistă pentru magazinele locale.

”În acest moment sunt maximum 100 de magazine online pe piața locală care primesc peste 1.000 de comenzi pe zi, dar în următorii 3 ani numărul acestora se va tripla, pe fondul a cinci tendințe de transformare digitală, care vor defini comerțul online local”, a declarat Cristi Movilă, Growth Leader Eastern Europe VTEX.

”Vom vedea o accelerare mai mare și o creștere puternică a investițiilor în digitalizare, tehnologie și servicii a jucătorilor consacrați din domeniu. Piața de e-commerce este încă la început de drum, la fel și serviciile și schimbul către inovație sau experiențe în offline, deci există un potențial uriaș. De asemenea, pe termen mediu, piața se va așeza și centra în jurul unor marketplace-uri, tendința globală fiind de consolidare a coșului de cumpărături într-un singur loc. Consumatorii vor avea destinații preferate de shopping și vor dori să facă toate achizițiile dintr-un singur loc”, a adăugat Cristi Movilă.

Tendințe: cum va evolua comerțul online românesc în 2021

  • Retailerii și mall-urile se vor orienta către modele de business online și omnichannel
  • Creșterea plății cu cardul și mobile shopping
  • Experiență mai bună online datorită digitalizării
  • Social commerce: interacțiune mediată de rețelele sociale
  • Home & deco, pharma și fashion – categoriile vedetă în 2021.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

LogisticăNoutati

WDP: Companiile preferă din ce în ce mai mult nearshoring-ul în favoarea offshoring-ului

Nearshoring-ul a câștigat o popularitate semnificativă în ultimii ani, înlocuind practicile tradiționale...

LogisticăNoutati

Vânzarea DB Schenker. Două oferte în valoare de 14 miliarde de euro pentru divizia de logistică

Grupul danez de transport DSV A/S şi un consorţiu condus de fondul...

LogisticăNoutati

Mitsubishi Forklift Trucks își completează portofoliul de stivuitoare electrice

Mitsubishi Forklift Trucks a prezentat recent noua serie de stivuitoare electrice cu...

LogisticăNoutati

Sameday cumpără grupul Pactic din Ungaria

Sameday, compania de curierat din grupul eMAG, continuă să-și dezvolte infrastructura regională...