Cargus anunță o creștere de peste 20% în 2020
Home Logistică Cargus anunță o creștere de peste 20% în 2020
Logistică

Cargus anunță o creștere de peste 20% în 2020

82

Cargus, una dintre cele mai importante companii de curierat din România, a raportat o creștere anuală a volumului de peste 20% în 2020 față de 2019.

Primul an al pandemiei de COVID-19 a avut un impact major asupra obiceiurilor de consum ale românilor. Mulți dintre aceștia au preferat comerțul online și serviciile de curierat pentru cumpărături, arată datele Cargus. Carantina a făcut ca foarte mulți consumatori să utilizeze serviciile de comerț online ca sursă principală de cumpărături.

Astfel, Cargus a raportat o creștere anuală a volumului de peste 20%, în unele luni plusul fiind și de 30% față de 2019. Unul dintre principalii factori de creștere a fost sectorul B2C. Livrările pentru categorii precum cultură, modă, bricolaj, IT&C, jucării și cosmetice au crescut semnificativ în portofoliul Cargus în 2020. Unele categorii au avut creșteri ce au depășit 100% în volume.

”2020 a fost un foarte dinamic pentru întreaga industrie de curierat, iar Cargus a făcut investiții semnificative pentru a se alinia noului context provocat de pandemia COVID-19. Cu multe restricții în viața lor, românii s-au îndreptat către cultură, renovarea și amenajarea locuințelor și telecomunicații pentru a-și îmbunătăți viața, așteptând ca lucrurile să revină la normal. În ciuda constrângerilor cauzate de COVID-19 și de creșterea volumelor, am reușit să menținem nivelul serviciilor la cea mai înaltă calitate, în principal datorită investițiilor și concentrării strategice pe livrarea la timp”, a declarat Jarosław Śliwa, CEO Cargus.

Pentru a se calibra la creșterile și variațiile de volum, dar și la măsurile specifice de protecție împotriva COVID-19, Cargus a investit semnificativ în capacitatea de sortare și în eforturile de a proteja angajații și clienții companiei. Două dintre investițiile-cheie realizate de Cargus în 2020 sunt depozitul Dragomirești-Deal, o investiție de 7.000.000 euro, și 4.000.000 euro investiți în logistică și actualizări IT&C.

Compania a fost prima care a introdus livrările contactless în industria de curierat din România și a lansat un serviciu PrePaid, o soluție concepută pentru a oferi mai multă predictibilitate IMM-urilor locale.

”În calitate de acționar majoritar al Cargus, suntem foarte mândri de modul în care echipa Cargus s-a descurcat în aceste vremuri dificile, concentrându-se în principal pe siguranță și calitate. Ne-am angajat să sprijinim creșterea Cargus, care va fi realizată prin inovație și leadership în calitatea serviciilor. Vom face investiții semnificative pentru a ne menține creșterea pe piața românească”, a comentat Kerim Turkmen, partener la Mid Europa Partners.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

LogisticăNoutati

WDP: Companiile preferă din ce în ce mai mult nearshoring-ul în favoarea offshoring-ului

Nearshoring-ul a câștigat o popularitate semnificativă în ultimii ani, înlocuind practicile tradiționale...

LogisticăNoutati

Vânzarea DB Schenker. Două oferte în valoare de 14 miliarde de euro pentru divizia de logistică

Grupul danez de transport DSV A/S şi un consorţiu condus de fondul...

LogisticăNoutati

Mitsubishi Forklift Trucks își completează portofoliul de stivuitoare electrice

Mitsubishi Forklift Trucks a prezentat recent noua serie de stivuitoare electrice cu...

LogisticăNoutati

Sameday cumpără grupul Pactic din Ungaria

Sameday, compania de curierat din grupul eMAG, continuă să-și dezvolte infrastructura regională...