Camion hibrid pentru colectarea selectivă a deșeurilor
Home Logistică Camion hibrid pentru colectarea selectivă a deșeurilor
Logistică

Camion hibrid pentru colectarea selectivă a deșeurilor

76

Scania, HAVI și SUEZ și-au unit forțele pentru a face lanțul de aprovizionare al companiei McDonald’s și mai sustenabil în Olanda, prin colectarea selectivă a deșeurilor.Pentru colectarea deșeurilor se folosește un camion hibrid, care operează silențios și curat. Vehiculul este construit special, colectând separat opt tipuri diferite de deșeuri: carton, plastic, polietilenă, resturi organice, zaț de cafea, aluminiu, ulei folosit și gunoi menajer.

Specialistul în reciclare SUEZ și furnizorul de servicii logistice HAVI oferă servicii în Olanda pentru McDonald’s de peste 25 de ani. În plus, Scania și HAVI lucrează împreună pentru a reduce amprenta de carbon în lanțul logistic al companiei McDonald’s.

Scania P 320 Hybrid 4x2La fiecare cursă, camionul hibrid se ocupă de colectarea selectivă a deșeurilor de la 11 până la 13 restaurante McDonald’s. După ce părăsește autostrada sau drumul național, camionul parcurge ultimii kilometri folosind doar propulsia electrică. Echipamentele utilizate pentru colectarea deșeurilor funcționează de asemenea electric. Astfel, toate activitățile din jurul restaurantelor McDonald’s generează emisii zero.

Ca manager de întreținere la SUEZ Olanda, Edwin Kramer a urmărit parteneriatul cu McDonald’s în ultimii 12 ani. ”În această perioadă, camioanelor mari li s-a interzis accesul în centrele orașelor. Am trecut de la utilizarea unui camion mare la o flotă de camioane mici. Dar nu ne vom opri la camioane hibrid. În curând am vrea să trecem la camioane plug-in hibrid, iar în viitor la cele alimentate cu hidrogen”, a declarat Edwin Kramer.

Colaborări precum cele din Olanda vor deveni din ce în ce mai obișnuite în sectorul de logistică. Regulamentele privind livrările în centrele urbane devin tot mai stricte, mai ales în vestul Europei. Astfel, devind obligatorii hub-urile urbane, aflate în apropierea centrelor orașelor și care pot fi aprovizionate de camioane mari. Livrările finale vor fi efectuate de vehicule electrice de dimensiuni mai mici, care pot intra și în centrele urbane.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

LogisticăNoutati

WDP: Companiile preferă din ce în ce mai mult nearshoring-ul în favoarea offshoring-ului

Nearshoring-ul a câștigat o popularitate semnificativă în ultimii ani, înlocuind practicile tradiționale...

LogisticăNoutati

Vânzarea DB Schenker. Două oferte în valoare de 14 miliarde de euro pentru divizia de logistică

Grupul danez de transport DSV A/S şi un consorţiu condus de fondul...

LogisticăNoutati

Mitsubishi Forklift Trucks își completează portofoliul de stivuitoare electrice

Mitsubishi Forklift Trucks a prezentat recent noua serie de stivuitoare electrice cu...

LogisticăNoutati

Sameday cumpără grupul Pactic din Ungaria

Sameday, compania de curierat din grupul eMAG, continuă să-și dezvolte infrastructura regională...