Sprinter Transfer 45 și Sprinter City 45
Home Autobuze Sprinter Transfer 45 și Sprinter City 45
AutobuzeNoutati

Sprinter Transfer 45 și Sprinter City 45

200

Mercedes-Benz continuă să extindă gama de minibuze din noua generație. Noile modele din portofoliu sunt versatilul Sprinter Transfer 45 și autobuzul urban Sprinter City 45.

Atât la Sprinter Transfer 45, cât și la Sprinter City 45, motorul standard are 143 CP. Sprinter Transfer 45 are tracțiune spate și vine în standard cu o cutie manuală cu 6 viteze și opțional cu transmisia automată cu convertizor de cuplu 7G-TRONIC PLUS. Aceasta din urmă este un echipament standard la Sprinter City 45. Ambele minibuze pot fi configurate ca autoturisme, cu sistemele de asistență potrivite pentru fiecare domeniu de activitate.

Sprinter-Transfer-45Sprinter Transfer 45 este cel mai versatil minibuz Mercedes-Benz. El poate fi folosit ca autobuz școlar, pentru transport de echipaje, transferuri, rute regulate sau călătorii mai lungi. Cu 7,4 metri lungime, noul Sprinter Transfer 45 este cel Sprinter-Transfer-45 bordmai mare model din serie, cu până la 22+1 scaune și o masă maximă de până la 5,5 tone. Intrarea pasagerilor se face printr-o ușă laterală glisantă cu o treaptă acționată electric. Opțional este posibilă echiparea vehiculului cu o ușă a pasagerului lățită și coborâtă.

Modelul mai poate fi echipat cu punte spate pneumatică sau retarder. Scaunele standard sunt rezistentele InterStar Sprinter, excelente și pentru distanțe mai lungi. Opțional sunt disponibile și scaunele TravelStar Sprinter.

Sprinter-City-45Sprinter City 45 este un vehicul compact pentru servicii regulate. Cu 7,4 metri lungime, Sprinter City 45 este modelul de intrare în seria Sprinter City. Caracteristici precum afișajul de mari dimensiuni de deasupra parbrizului, ușa dublă de pe partea pasagerului, ferestrele mari și intrarea foarte joasă sunt indicii pentru domeniul de activitate. Sprinter-City-45 interiorCu doar 2,02 metri înălțime și un diametru de bracaj de 15,3 metri, minibuzul este extrem de manevrabil. Masa maximă admisă de 5,0 sau 5,5 tone garantează rezerve de greutate și cu 30 de pasageri.

Compartimentul pasagerilor este împărțit între o spațioasă platformă cu podea joasă situată între axe și o zonă cu scaune mai înalțată în partea din spate. Tot la interior mai avem un plafon cu fâșii LED integrate și scaune CityStar Sprinter. Sunt disponibile și alte scaune, de la cele de plastic până tapițerii de piele. Platforma joasă poate fi echipată cu până la 4 scaune pliabile, un sistem de schimbare rapidă a scaunelor sau spațiu pentru cărucioare.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

FeroviarNoutati

Calea ferată Predeal – Brașov

Durata execuției lucrărilor de modernizare a secțiunii Predeal – Brașov va fi...

Noutati

Parcarea de la terminalul Plecări din fața Aeroportului Otopeni se închide de luni, 9 septembrie

Începând de luni, 09.09.2024, ora 9.00, parcarea din fața terminalului Plecări al...

Noutati

Familia Salameh cumpără terminalul de GPL Octogon din portul Constanța

Nawaf Salameh Family Office, care deţine producătorul de băuturi spirtoase şi vinuri...

CamioaneNoutati

IAA 2024: Premieră mondială MAN eTGL

MAN Truck & Bus va prezenta noul MAN eTGL luna aceasta, în...