Home Logistică DPD România estimează o creștere de 20% în 2018
Logistică

DPD România estimează o creștere de 20% în 2018

66

În urma investițiilor de 1,5 milioane de euro realizate anul trecut în extinderea capacității logistice și în software, DPD România estimează o creștere cu 20% a cifrei de afaceri în 2018 și peste 11 milioane de colete livrate pe parcursul anului.

În 2017, compania s-a menținut pe un trend ascendent, cu o cifră de afaceri raportată la finalul anului de 26,8 milioane de euro. Pentru 2018, compania va investi circa 1 milion de euro în diverse zone ale afacerii, printre careși deschiderea a două centre logistice, în Arad și Craiova.

Conform reprezentanților companiei, în 2017, ponderea livrărilor naționale a fost de peste 75% din total.
Topul zonelor din care s-au trimis, anul trecut, cele mai multe colete în țară este condus de regiunea
București-Ilfov (27% din total), urmată de județul Cluj (aproximativ 9%), Timiş (8%), Constanța (7%) și Iași (6%).

În ceea ce privește livrările internaționale realizate de curierii DPD în 2017, topul țărilor cu cele mai multe
livrări este condus de Ungaria (26%), Germania (22%), Italia (10%) și Bulgaria (9%).

Principalul motor de creștere a afacerii DPD în 2017 a fost comerțul electronic, iar industriile care au generat
cele mai multe livrări au fost cele de fashion, telecom, IT&C, electro, beauty și home&deco. Ponderea livrărilor la nivelul întregului an a rămas echilibrată, 48,5% dintre colete au fost trimise de sectorul B2B și
51,5% de segmentul B2C.

”În anul 2017 ne-am concentrat pe îmbunătățirea serviciilor pe care le oferim, inclusiv pe comunicarea cu clienții noștri, prin schimbarea în totalitate a sistemului IT. Pentru anul în curs estimăm o creștere de 20%, influențată de calitatea serviciilor oferite de DPD România, de prețul competitiv și corect pe care îl aplicăm, alături de inovația pe care o aducem prin noul nostru sistem IT. De asemenea, vom continua dezvoltarea infrastructurii logistice din țară prin investițiile în noi centre, la Arad și Craiova”, a declarat Lucian Aldescu, CEO DPD România.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

LogisticăNoutati

WDP: Companiile preferă din ce în ce mai mult nearshoring-ul în favoarea offshoring-ului

Nearshoring-ul a câștigat o popularitate semnificativă în ultimii ani, înlocuind practicile tradiționale...

LogisticăNoutati

Vânzarea DB Schenker. Două oferte în valoare de 14 miliarde de euro pentru divizia de logistică

Grupul danez de transport DSV A/S şi un consorţiu condus de fondul...

LogisticăNoutati

Mitsubishi Forklift Trucks își completează portofoliul de stivuitoare electrice

Mitsubishi Forklift Trucks a prezentat recent noua serie de stivuitoare electrice cu...

LogisticăNoutati

Sameday cumpără grupul Pactic din Ungaria

Sameday, compania de curierat din grupul eMAG, continuă să-și dezvolte infrastructura regională...